Par mani

Mans fotoattēls
Latvia
Cilvēks ir mīlestība, skaistums, brīnums. Ticēt, ka ir iespējams un IR. Šajā gliemežnīcā ir pērle, tomēr daudzi to neredz, jo pērle ir jāatklāj... un tas ir darbs. Kad pērli atrod, tad atklājas cita pasaule.

otrdiena, 2008. gada 15. aprīlis

Es atnācu pateikt



Es atnācu pateikt,
ka Tev viss būs labi.
Nemierinu
un nemāžojos-
"būs labi" ir tas tukšais pūslis,
ar kuru mēs jautrinām
nelaimīgos.
Es zinu-
ap Tevi ir tumsa
tā savilkusies,
ka neredzi izstieptu roku.
Man ir ticībai līdzīga
nojauta,
ka viss būs labi.
Pie manis
to pasacīt atnāca stariņš,
kas jau ir pārcirtis
Tavu tumsu.
Ar savu ticību
Tev ir jāpalīdz viņam
no iekšas
atliekt tās
šausmīgās knaibles.
Stariņš nopūtās-
Tu vairs neticot,
ka ir ticība.
Stariņš sūtīja mani
parādīt Tev,
ka ticība pastāv.

Nav komentāru: